zondag 3 januari 2010

Poedel in wording... of is het een wolf ;)


Gisteren heb ik bij Textielstad een bontje gekocht, a) om er een wolfmuts uit te maken en b) om te combineren met mijn ander (te korte) lap bont. De buitenkant is op de manchetten na af en past goed.
En mijn wolvenbontje is zo heerlijk zacht, die kraag zal niet vaak zo plat liggen. Ook mijn voering is zo lekker zacht al met al voel ik me nu al behagelijk als ik aan de jas af denk ;)
In werkelijkheid verschillende de kleuren niet extreem, de flits maakt het verschil groter dan het is.
Nu moet ik de binnenkant nog knippen en maken maar daar ik heb ff geen zin meer in, boefje was om 4.00 vanacht wakker en ik dus ook. Daarna niet meer geslapen.
Ze nu even met papa op stap, dus ik ga even lekker op de bank hangen .... of toch nog even een bloesje uitteken en knippen ..... of het wolvenpak ..... ;) we zien wel.
Ook nog even de achterkant:

Posted by Picasa

0 reacties: