zaterdag 2 januari 2010

De buit van de uitverkoop textielstad(podis).

Toevallig zag ik even geleden op Sancho een aantal winkels in Tilburg waaronder Textielstad en laten die vandaag opruiming houden ;)
Minimaal 10% van de normale prijs en couponnetjes voor de helft.
Ik heb heerlijk rondgeneusd en ingeslagen.
Linksonder grijze stoffen voor het wolvenpak en natuurlijk rood voor roodkapje ;)
Daarboven, grijs bontje voor o.a. wolvenmuts en heel misschien staart.
Zwarte voering met fiberfill voor mijn kort jasje.
En rechts couponnetjes voor een zomerbloesje voor mij, voor boefje en een spijkerstofje met goud spikkeltje voor een broek voor boefje.
Per stuk niet zo hele dure lappen maar toch een deuk in mijn porteme'ja'.
Vanavond eens kijken of ik mijn jasje kan maken, dan de roodkapje en de wolf, gevolgd door sportacus....
Als dat nog hoeft van mijn boef, nu wilde ze ook roodkapje of 'hanzegoetser' ;)

Posted by Picasa

0 reacties: