zondag 6 december 2009

Superblij, nieuwe naaivoetjes voor mijn pfaffje

Ik heb hier vanavond helemaal hieperdehappy achter mijn naaimachine gezetten. Sint had namelijk nieuwe naaimachine voetjes voor mij bij. Voor een platte naad (2stuks  met verschillende breedtes) en een fringe\lussenvoetje.
Met de platte naad maak je dus spijkerbroek\bloes omgeslagen naadjes, ik heb de qumaira in elkaar gezet met die naad, vind 't helemaal top :D alleen het kruis is ff prutsen omdat dat echt te dik is om door het voetje te gaan maar het is gelukt.
Hieronder de broek en detail van de naad, vind het helemaal super :D
En dan de fringe of lusjes voet, maakt allemaal kleine lusjes, standje knoopsgaten en gaan.
Zo'n leuk ding, geeft zo'n lollig effect.

Ik heb de hele avond lopen gieberen achter mijn machine, moest het ff kwijt ;)

Posted by Picasa

0 reacties: