donderdag 3 december 2009

Stofadvies: donkergrijze taft en donkerblauw\paarse gebreide stof

Update'tje
Hier het resultaat van deze middag, alleen het is er al weer af want ik vond het niet genoeg plooi hebben.
Ik had misgerekend en de plooibreed 2x gedaan ipv 3x, dus had ik plooitjes van een 1cm diep ipv 2 cm voor plooien van 4 cm breed(snap je 'm nog? ;) ).
Maar je kunt wel de kleuren combi zo zien... ik denk dat ik toch een metertje taft ga halen die er dichter bij komt.
==
Dub dub dub zal ik het combineren of niet?? Bij kunst licht is het bijna het zelfde, daglicht compleet anders.
De gebreide stof is de bovenkant van de jurk, de taft moet een ballonrok eronder worden.
Wat zouden jullie doen, metertje donkerblauw\paarse taft halen die er beter bij past of gewoon combineren??
Onderaan de Jottum(weet niet 100% zeker mee of het een jottum is) waarop ik 'm ga inspireren.




Posted by Picasa

1 reacties:

Andrea zei

Het is idd een jottum!
Ik zou dan kiezen denk ik voor paars, omdat jottum ook op kleur is afgestemd