maandag 28 december 2009

Sportacus - deel 1, de stof en nadenken over het patroon


Heb ik weer, een dochter die sportacus wil zijn met carnaval.
Voor wie zich af vraagt wie is sportacus?
<= deze meneer dus, google maar eens op [lazy town]
Trico was niet te bekennen op de markt vanochtend wel effen katoentjes in alle kleuren a 2,- de meter.... dan maar wat ruimere broek en niet al te nauwsluitend ;)
Maar ik heb nu wel beide blauw, wit en zwart... en wit velours voor het shirtje. Onder weg terug bedacht ik met dat de witte\zwarte banden ook met satijn banden\bandjes kan dus die wit en zwart heb ik eigenlijk niet meer nodig :S

Patroontechnisch heb ik aan de solana zitten denken(farbenmix) voor het bovenstukje en dan naar beneden maar daar ga ik vanavond eens over denken.

.... wordt vervolgd ....

0 reacties: