donderdag 24 december 2009

K3 Regenboog-tuniekje

Ook hier een klein meisje in huis dat weg is van K3 en bij de jurkjes op sancho riep 'ik ook'.
Dus ben ik ook aan de slag gegaan, alleen met trico ipv bandjes, op basis van het knippie jurkje van 2008 en tuniek lengte ipv jurkje.
Het voorpand heb ik nogmaals getekend en daar de banen voor de regenboog opgetekend en als losse banen van verschillende kleuren trico geknipt.
Alleen de mouwtjes zijn wat groot uitgevallen maar ik moet nog even kijken hoe het eruit ziet als ze 'm aan heeft. Ze heeft in iedergeval even gepast voor de hals(hoofd) en dat was gelukkig groot genoeg.
De jurk zelf is jogging-trico, niet heel dik maar wel wat dikker dan de regenboog-trico ;)

Posted by Picasa

1 reacties:

pinayingroningen zei

heb je idee waar kan ik de stoffen kopen?