zondag 29 november 2009

Nina&Koko 175

Gebruikte patronen
Nina+Koko 175

Dankzij een goed opgelost misverstand kreeg ik dit patroon in mijn bezit. Ik had nog een rest paarse jogingstof en nog een bijpassend lapje van FabricBliss.
De mouwen zijn nu wel lang maar of het werkt weet ik nog niet, het zijn de korte mouwtjes simpel verlengd. Dus het kan onder de armen gaan trekken maar dan maak ik er weer korte mouwen van :D
Ik had alleen niet genoeg paarse jogingstof meer om de complete mouw van te maken vandaar het afstekend randje.
Maarre ik moet wel bekenen dat het afwerken vanavond met mijn 2-ling naald een groot drama was..... dus ik ga maar eens sparen voor een combi-coverlocker. Voor nog een machine erbij heb ik geen plek ;)
Morgen avond de draadjes wegwerken, paarsen panden zomen en de panden vastzetten. Want de vorige overslag was geen succes en bij deze kan ik de panden ongezien aan elkaar zetten onder de flap.
(O)ma haalt morgen knopen voor in de broek(knoopsgaten elastiek).
De broekflappen zijn niet afgewerkt maar omzoomd met 3-dubbel stiksel. Oorspronkelijk heeft de jurk\tuniek ook het achterpand een extra pand maar dat heb ik nu niet gedaan.

Posted by Picasa

1 reacties:

Andrea zei

Leuk!
Die hartjes stof is echt schattig