zaterdag 28 november 2009

FM Feliz, klassiek blauw (nu met voorkant)

Gebruikte patronen
Feliz van Farbenmix

Een paar maanden geleden deed ik een doos open en vond daar 4m donkerblauwe dunne fluweelachtige stof ooit gekocht maar toen vergeten.
Ik zag er gelijk een klassieke Feliz van.
En toen ik op de markt de wit met blauwe stipjes en blauw met witte bloemetjes tegenkwam was de jurk in gedachte klaar.
Alleeeen.... ik had het patroon nog niet maar dankzij Sancho was dat snel geregeld :D

De jurk is bijna af alleen moet ik voor de onderste rand nog biaisband maken van het blauw met witte bloemetjes en daar zit ik tegenaan te hikken.
Ondertussen ook nog twee broeken gemaakt, maar die komen nog ;)

Maar hier is de bijna klare feliz alvast, vind 'm zelf erg leuk geworden
In het echt wijken het blauw van het short en het blauw van de overige stof niet zo ver af.





Posted by Picasa

0 reacties: