zondag 20 september 2009

Roos 4007 A - bling bling ;)

Ook ik ben aangestoken door de jassenvirus, alleen had Hoofs (den bosch) geen gouden of zilveren lakstof maar zag ik wel bronze waterdichte stof en daarmee durfde ik het wel aan: mijn allereerst jas.
Ik ben er 90% tevreden mee, de voering aan de zoom laat ik echt niet zien daar zit een foefel in dat wil je niet weten en de mouwen was ook een ramp dus in 1-tje zit een klein rijtje extra gaatjes.
De voering is vrij dun dus ik denk dat dit een herfst- voorjaars jas word even kijken hoe het in de winter zal wezen.
Maar al met al ziet het er wel uit zoals ik voor ogen had, vooral dat de zakken zijn gelukt en het dubbele stiksel met kleur-verlopen-borduurgaren ben ik erg trost op.
Er komt nog een drukknop op de flap bij de capuchon, de rits was te kort(eigen schuld) dus even zo opgelost.


Posted by Picasa