zondag 20 september 2009

Ben en Holly - Het kleine koninkrijk


Voor degene met nick jr, helemaal duidelijk denk ik :D
En voor de rest, dit is een tekenfilmpje op nick jr over een fee'tje(holly) en een elf(ben), het lieveheersbeestje is gaston. Little Kingdom
Toen deze site voorbij kwam op sancho was ik helemaal verkocht van haar sjabloneren op stof en begonnen mijn vingers ook te kriebelen.

Helaas ging het maken van de stensels niet helemaal lekker en heb ik een gedeelte uit de losse pols moeten doen vandaar dat holly's hoofd te groot is (aan de rechterkant van haar) maar hier riep een klein meisje al gelijk 'dat is little kingdom' dus dan is het goed ;)
(hier gaan engels en nederlands doorelkaar met af en toe een chinees woordje leve nick jr :-) )

Ik heb in het winkeltje hier een flesje spul gekocht waardoor ik gewone plakaatverf kon gebruiken ipv dat ik speciale verf heb aangeschaft. Aangezien ik een setje primair, wit en zwart had heb ik ook nog een avondje kleuren toveren gedaan, was ook wel weer eens leuk.

Het shirtje is van de zeeman, ik ben er zo'n 80/90% tevreden over.
Ach ze groeit er vanzelf weer uit, op naar de volgende :D
 
Posted by Picasa

0 reacties: