woensdag 15 juli 2009

eigenlijk moet ik .....

eigenlijk moet ik strijken
..wel 4 wassen moet ik wegstrijken
eigenlijk moet ik strijken
..een mand van papa
..een mand van mama
..en twee manden kindje klein
eigenlijk moet ik strijken
..broeken en rokken en een heleboel shirtjes
eigenlijk moet ik strijken
..met zo'n warme bout in dit heerlijke weer
eigenlijk moet ik strijken
..en ik heb nogwel het rijk alleen
eigenlijk moet ik strijken
..eerst nog een bakje koffie nemen misschien
eigenlijk moet ik strijken
..maar een half uurtje wii-sport is ook niet slecht
eigenlijk moet ik strijken
..of toch dat patroon uittekenen dat zo roept
eigenlijk moet ik strijken
..zal ik toch niet morgenavond strijken
eigenlijk moet ik strijken
..weet iemand waar de strijkkabouters wonen???
eigenlijk moet ik strijken

hopelijk heb je het ondertussen wel begrepen...
eigenlijk wil ik helemaal niet strijken
nee in strijken heb ik nu GEEN zin

0 reacties: