donderdag 26 februari 2009

kwaak kwaak kwaak - oliliy restjes

Patroon informatie
  Van:    Embroidery Outlet
             Sewing Patterns
             Frogg Prince

Deze week had iemand deze website onder de aandacht gebracht vanwege de mooie knuffels in [in the hoop] sectie, maar ja dan moet je wel een borduurmachine hebben.
Nu had ik haar gemaild met de vraag of dit ook te gebruiken was als 'gewoon'patroon en binnen een half uur had ik antwoord terug dat ze hier mee bezig was.
Het resultaat hiervan is de kikkerprins geworden.
Ik heb wel een primeur want tot nu toe ben ik de enige die het patroon heeft aangeschaft dus ze weet nog niet of ze er mee door zal gaan.
Even afwachten dus.
Het patroon is niet erg ingewikkeld maar heeft wel wat bochtjes die je op je gemakje moet doen, maar het resultaat is wel erg leuk.
Deze is gemaakt van olily restjes om te kijken hoe het werkt en nog zonder kroon.
Als ik morgen tijd heb wil ik gaan kijken voor mooi groen en een echte kikkerprins maken.

0 reacties: