zondag 21 december 2008

Matroeska's en het rendierhoofd

Van:     Tildas Winterwonderland
Model:  Kleine matroeska's en het rendierhoofd

Ook ik ben gevallen voor de uitdaging en heb deze nu gemaakt.
Maar goed dat ook hier koopzondag was en er een Hema is anders had ik geen vulling gehad ;)
De matroeska's zijn gemaakt met stofjes van het charm-pack dat ik van fabricbliss heb gekregen bij mijn 'box of bliss'. Het rendier van het restje van de abc 81-jurk(waar ik nu toch echt eens aan moet beginnen) donkerrode taft.
Het zijn eigenlijk hele makkelijke patronen, alleen wat geduld hebben met oren en gezichtjes erop zetten enzo.
Ik kon mijn dubbelzijdig vliesofix niet vinden dus heb ik de gezichtjes er met een klein steekje op vast gezet, het rendier heeft express geen ogen en neus ook vanwege de gebruikte stof en het patroon daarop.

0 reacties: