woensdag 17 december 2008

Maar eerst afmaken wat er nog ligt

Rok:             Volgens eigen ontwerp en patroon
Bovenstuk:  Bizzkids\Ottobre lente\zomer 2000, 11 overgooier

Hier ben ik dus helemaal trots op, de rok heb ik zelf bedacht en getekend.
(gebaseerd op een 1/4 rok)
Ik wilde de bruine trico met hartjes gebruiken van mijn 'box of bliss' maar het is erg dunne trico, dus voor een shirtje vond ik het niet geschikt.
Maar doordat het zo dun is kan het wel goed worden gerimpeld, daaronder zit dun rose en de onderste laag is rose tule.
De randen zijn afgewerkt met satijn-biaisband(dank zij de onderrok van abc 81 en jenny's tule creaties op dat idee gekomen).
Er komt nog een rose shirtje onder, met extra mouwtjes of volantjes van de hartjes trico.
Nu hoop ik alleen dat het boefje leuk staat :)

0 reacties: