vrijdag 12 december 2008

'sproetje', een buggy-warme-voeten-zak

We gaan morgen de hele dag op stap.
Gelukkig wordt het zonnig maar koud, wel is het te hopen dat boef in de buggy wil slapen tussendoor.
De bijbehorende slaapzak is al jaren(ok 1,5) te klein en zonder zoiets wordt het wel erg koud als ze alleen maar zit.
Dus vanmiddag fleece gehaald voor 2,50 euro de meter(doet u maar 4 meter) en vanavond(weliswaar quick and dirty) een nieuwe 'zak' gemaakt voor de buggy.
Er zit wat dikker plastic om heen maar of het lang zal houden weet ik niet, we zien wel.
Voor nog geen 5 euro heeft mevrouw morgen een warm zitje als ze wil ;)
Het model is simpel een overslag met onderin een rechthoek.
De lengte is 1.40, ik heb de fleece gevouwen gelaten, was mooi de lengte die ik kon gebruiken.
Aan de randen heb ik nog een strook klitteband gezet met de harde kant onder, dan kan de fleece morgen daar mooi aan plakken.
Het motief van de fleece past niet helemaal bij de buggy bekleding maar daar ga ik me even niet aan storen ;)
Dit zijn zo van die momenten dat je blij bent dat je weet hoe een naaimachine werkt :D

0 reacties: