vrijdag 28 november 2008

mijn box of bliss is binnen!!!

Na positief commentaar over fabricbliss heb ik een 'box of bliss' besteld.
Dat is een doos(je) met restlappen van een halve yard(45 cm) of meer, dit exemplaar was gevuld met dunne tricotjes.
Verder had ik ook nog een yard groen met grote aardbeien besteld.
De doos is vandaag binnen gekomen en er zatten nog extra verrassingen in
- een extra lap stof
- 4 verschillende kleuren elastisch biaisband
- een charm pack met zulke leuke motiefje
Ik heb zitten rekenen en kom uit op ongeveer 7,- de meter, wel zijn deze stoffen 1.50 breed ipv 1.40.
Het doosje lijkt klein maar er zit een hoop in, ik ben helemaal happy:

het lijstje, lappen zijn 1,50 breed
groen met aardbeien - 1m
roze met vlidners en hartjes - 0,8m
paars(licht) met paarse en blauwe hartjes - 1m
bruin met roze hartjes - 0,9m
zwart met sterretjes - 0,8m
wit met bruine harten en roze bloemetjes - 0,6m
grijs met roze\grijs ruitje - 0,7m
beige met roze, bruine en blauwe hartjes - 0,50m
grijs/roze ruitje - 0,60m
groen met fruit 1,25m
elastisch band beige\goud, lichtblauw, paars en groen
charmpack woodland bloom van moda, lila tueller

waarschijnlijk wat extra gekregen vanwege de betaling die maar niet wilde lukken maar ik ben er heel blij mee

0 reacties: