vrijdag 21 november 2008

Knippie Herfst 2008, Jurk 6

Van:     Knippie 2008
            Herfst
Model:  6 Jurk
Maat:   116

Bijna af maar ik heb weer mijn twijfels en wil nog wat wijzigen.
De twijfel is wel of niet de lichtgrijze volant, het lichtgrijs is volgens mij net te licht.
Met alleen donkergrijs en paars vind ik het leuker maar misschien komt dat doordat het al 3 weken zonder de lichtgrijze strook hangt en ik vanavond pas weer een beetje inspiratie had om de laatste volant opnieuw te doen want de vorige lichtgrijze was een drama.
Jurk met alle volanten, wel of geen lichtgrijze?

En dan wil ik de mouwen korter maken en er een donkergrijs of paars shirtje bij maken met een smaller hals want dit is wel erg bloot.
Maar hoe maak ik de mouwen korter?
Knip ik 'm gewoon recht af, maar dan hangt de binnenkant laag en dat is misschien niet mooi of moet ik schuin knippen hoog van binnen laag naar buiten, zodat het rechter lijkt.
'De'mouw, hoe knip ik 'm af?


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP

1 reacties:

Judith zei

Ik zou de lichtgrijze denk ik niet als eerste doen, maar in het midden of onderaan.