zondag 14 september 2008

Stoffenbuit - Stoffenspektakel Eindhoven 14 september

Zoals gevraagd zal ik de buit even showen ;)
Naast deze stoffen en siergaren ook nog 12 klossen lockgaren in 3 kleuren, bruin, zwart en wit.
Die laatste 2 heb ik nu eigenlijk niet direct meer nodig zonder mijn geplande zwart\witte ballen jurk maar goed, het zal wel opkomen (grinnik).
Het paars\grijze ruitje met de effen paars, donker- en licht grijs is voor de knippie herft 2008 jurk nr 6, ruiten lijfje, effen volanten en mouwen. Mouwen met een band van de ruitjes.
Het roze is in eerste instantie voor een shirtje en een legging, maar ik zit nu ook aan een jurkje te denken, weet nog niet precies wat het gaat worden.
De zwart met bruine opdruk is voor het ballon rokje.
Het stukje knalroze is een half metertje wind en water dichtte stof om voor beer een regenpak te maken. Beer gaat ook altijd mee naar buiten en dan kan hij wel eens met zijn billen in het water belanden. Hij krijgt dus een regenpak ;)
Het rode is voor de abracadabra jurk(81) en een shirtje en legging van het donkerrode trico.
Voor het jasje van patroon 80 heb ik nog beige fleece met borduur liggen.

0 reacties: