dinsdag 9 september 2008

Pettiskirt - diploma 21m rolzomen en locken

Op sancho was er een link naar hoe je zelf een petticoat rok kon maken, klik hier voor de engelse beschrijving
De link heb ik toen opgeslagen maar de moed ontbrak me, tot webhex met deze kwam en ook wendy een mooie rok liet zien.
Ik heb 'm dus maar eens gemaakt.
Door de stroken 2 en 3 12 cm hoog te maken en het onderste strookje 4 cm hoog kon een rokje voor boefje uit 2m bij 1.40 rode rozen voile.
Alleen zag ik op tegen het zomen van de onderste strook, die is namelijk 21 -METER-.
Dus heb ik mijn verjaardagsgeld maar een aangesproken en een rolzoom-plaat voor mijn locker gehaald, helemaal geweldig, prachtig zoompje is dat.
Het is niet moeilijk, met een rimpelvoetje en rolzoom plaat, maar wel eentonig.
Maar het is wel een heel leuk ding dus er zullen er wel meer komen ;)


Daarstraks een nieuwe foto gemaakt, alleen is boefje geen model dus poseren is er niet bij maar nu zie je de stof beter en een klein beetje hoe het staat.
Het staat haar echt schattig, nu nog een bloes of trui erbij bedenken




0 reacties: