zondag 28 september 2008

FM Redondo - nog meer stippels

Van:     Farbenmix
Model:  Redondo
Maat:   110\116

Van het restje stippels een redondo voor mijn meisje, maar ik mag dus al een maat groter maken en dan de bovenkant wat korter maken want in de breedte is het net net.
Ik heb het wijselijk nog even zonder volanten of ruches gemaakt en eigenlijk is het met de redondo net als met de abc81 jurk niet moeilijk maar wel bewerkelijk, vooral de zoom is nogal een lap om te doen.
Maar ik vind 'm wel heel leuk, boefje gelukkig ook ;)
--
Ik ben nog wat vergeten, de naden zijn met de 2-ogen-naald gedaan, eindelijk heb ik 'm ook in huis.
De winkel hier had 'm wel maar het wordt haast niet verkocht dus hij had erover heen gekeken.
Ik heb met zwart en rose samen genaaid is wel een grappig effect.



0 reacties: