zondag 13 juli 2008

tussendoortje, poppenwagen bekleed

Even wat anders tussendoor, bekleding van een poppenwagen.
Ik had vandaag geen zin om de broek af te maken maar wilde met mijn nieuwe rimpelvoetje klungelen.
Daar is de poppenwagen natuurlijk ideaal voor, plus dat ik dit al onderhand 3 jaar wil doen....
De poppenwagen is oud, erfenis van mijn oma, de bekleding denk ik nog door haar gemaakt.
Deze bekleding was het blauw-wit-met hartje dat er nu ook in zit, alles losgemaakt en hergebruikt.
Alleen de strookjes aan de binnen- en buitenrand heb ik nu met speldjes vast zitten, daar wil ik nog klitteband voor halen en erop zetten.
Matras en dekbedje zijn ook nieuw, dankzij de ikea-dekbed-van 2 euro aankoop (lang leve sancho :) )
Ik vind 'm zelf ook leuk, ben benieuwd wat mijn boefje er van vindt.

0 reacties: