zondag 6 juli 2008

broek - bizzkids 3426

Mijn animo is de laatste weken ver te zoeken geweest maar vandaag heb ik 'm toch maar eens afgemaakt.
Waar ik het meest tegenop zag, rits,volants en de lummels ging als een trein maar de band op de broek is een klein drama geweest.
Zelfs de knoopsgaten-elastiek ging makkelijk, maar die band .... pfffff
Het lijkt nu gelukkig niet zo erg maar het is er een van de hoogste foefeldefoefel geweest.

De voorkant, met als je goed kijkt een band die niet helemaal klopt.
Maar t-shirt erover en je ziet niks meer :-)


De achterkant met de leuke lummeltjes.


En mijn werkelijk fantastisch gelukte knoopsgaten-elastiek, met dank aan Palma voor het vinden van deze tutorial.

2 reacties:

Sherrin zei

These look great! I love how you have finished the legs.

Palma zei

Verhips, ik wordt vermeld... :-)

Ziet er goed uit Inge!!!