vrijdag 6 juni 2008

patrones ninos 265 - topje (22)

nr 265, april 2008
22 Top Pan con Chocolata

zaterdag 7 juni
Het is af, leuk patroon alleen heb ik een fout gemaakt in het achterkant in het stukje voor de knopen, maar dat is bij deze gelukkig niet zo'n ramp.
Ook het bandje erop trekt hier en daar, maar dat is een weetje voor de volgende.
Hij past in ieder geval dat heb ik daarstraks al geprobeerd.






vrijdag avond 6 juni
jaaaaaa vandaag heb ik 'm gekregen de patrones ninos van afgelopen april :)
via mijn werk ondersteunen we op it gebied door heel europa, zo ook spanje
vorige maand moest mijn manager daar op werkbezoek en ik had 'm gevraagd of hij wilde kijken, helaas kwam het blad de week na zijn bezoek binnen maar deze week hebben ze allemaal weer overleg hier in nederland gehad ook degene uit spanje en die was zo aardig om 'm mee te nemen
ben helemaal happy :)
vanavond geknipt en groten deels genaaid, het topje van Pan con Chocolata van de laatste stukken voetbal stof
misschien nog genoeg om de broek ook te maken maar dat zie ik morgen wel, ik ga nu heerlijk slapen
morgen ook knopen zoeken, want die moeten nog voorop
't is wel de achterkant zie ik nu, het is al laat
enfin als het af is krijgen jullie ook de voorkant ;)
truste

0 reacties: