maandag 12 mei 2008

Sue&Blu 3407: naadjes dilemma


Ik ben bezig met een variant op de sue+blu 3407, ik wil een jurk voor lisa maken met prinsessennaadjes. Of dit ook echt prinsessennaadjes zijn weet ik niet maar het is wel wat ik wilde hebben. Hele wijde rok zit er aan deze jruk.
Ik heb aan beide kanten van de pandjes de 1/2 spiezen aangetekend met de zoom doorgetroken van het pand, maar wel een half cetimetertje omhooglopend.

Ik ben 'lui'bezig, de naden worden gelockt en niet nog eens gestikt. En nu vind ik het eigenlijk wel een leuk effect die naadjes zo en dan naar buiten.
voor de stof

hoef ik geen onderscheid te maken tussen binnen en buiten, het is erg dunne katoen en voor verschil in de broderie moet je heel goed kijken dus dat maakt ook niet uit.
Wat vinden jullie ervan.
Links is naadjes binnen, rechts is naadjes buiten.

0 reacties: